Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Magazyn Polski
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1979
są dla nadawców reklamy zawody międzynarodowe, transmitowane przez telewizję do innych krajów. W takim bowiem przypadku reklama dociera nie tylko do widzów na stadionie, ale także do o wiele liczniejszej widowni zebranej przed telewizorami.
Potwierdzeniem tej tendencji w rozwoju reklamy może być analiza, jaką przeprowadził jeden z instytutów badawczych w Berlinie Zachodnim tzw. - Beratungsgruppe Tischler. Badania przeprowadzono przy pomocy metody ankietowej wśród 2040 konsumentów RFN. Ocena szans reklamy była pozytywna, czego potwierdzeniem jest także fakt, że firmy RFN wydatkują na reklamę związaną ze sportem sumę ok. 300 mln DM rocznie. Suma ta jest ponad dwukrotnie wyższa, niż wynoszą łączne dochody klubów Bundesligi
są dla nadawców reklamy zawody międzynarodowe, transmitowane przez telewizję do innych krajów. W takim bowiem przypadku reklama dociera nie tylko do widzów na stadionie, ale także do o wiele liczniejszej widowni zebranej przed telewizorami.&lt;/intro&gt;<br>Potwierdzeniem tej tendencji w rozwoju reklamy może być analiza, jaką przeprowadził jeden z instytutów badawczych w Berlinie Zachodnim tzw. - &lt;foreign&gt;Beratungsgruppe Tischler&lt;/foreign&gt;. Badania przeprowadzono przy pomocy metody ankietowej wśród 2040 konsumentów RFN. Ocena szans reklamy była pozytywna, czego potwierdzeniem jest także fakt, że firmy RFN wydatkują na reklamę związaną ze sportem sumę ok. 300 mln DM rocznie. Suma ta jest ponad dwukrotnie wyższa, niż wynoszą łączne dochody klubów Bundesligi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego