Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
brutalna. Reklama staje się życiową koniecznością. To jednak nie wystarczy. W promocji potrzebny jest jeszcze spryt. Nad tym głowią się coraz większe sztaby prawników i specjalistów od marketingu. Warszawa odkurzyła kapitana Klossa, któremu Bruner za pomocą niskotłuszczowej "Nowej" chce odświeżyć pamięć. "Tina" z Kruszwicy zapewnia, że "warto lekko posmarować". A "Bona" ogłasza "znowu ich zaskoczyłam". Konkurenci Van Den Bergha biorą to do siebie. Ostatnio głośno także o fińskiej mieszance "Finea". Jej reklama przekonuje nas, że "tłuszcze roślinne redukują cholesterol". Naukowcy milczą, złośliwi zaś twierdzą, iż przyczyną braku ich reakcji jest fakt, że większość zleceń na badania otrzymują od bogatej branży tłuszczów
brutalna. Reklama staje się życiową koniecznością. To jednak nie wystarczy. W promocji potrzebny jest jeszcze spryt. Nad tym głowią się coraz większe sztaby prawników i specjalistów od marketingu. Warszawa odkurzyła kapitana Klossa, któremu Bruner za pomocą niskotłuszczowej "Nowej" chce odświeżyć pamięć. "Tina" z Kruszwicy zapewnia, że "warto lekko posmarować". A "Bona" ogłasza "znowu ich zaskoczyłam". Konkurenci Van Den Bergha biorą to do siebie. Ostatnio głośno także o fińskiej mieszance "Finea". Jej reklama przekonuje nas, że "tłuszcze roślinne redukują cholesterol". Naukowcy milczą, złośliwi zaś twierdzą, iż przyczyną braku ich reakcji jest fakt, że większość zleceń na badania otrzymują od bogatej branży tłuszczów
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego