Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 22
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1995
reklamy. Ważne jest, aby wskoczyć "na przykrywkę", czyli np. dać własną reklamę zaraz po cudzej. Promocję "Ramy" starała się więc przykryć "Kama", tę zaś próbowała wyprzeć z pamięci telewidzów "Maryna". Czasem można odnieść wrażenie, że producenci konkurują już... sami ze sobą. Ta sama firma za ciężkie pieniądze promuje"Ramę" i "Bonę", inna słono płaci zarówno za promocję "Maryny", jak i "Nowej", mieszając konsumentom dokumentnie w głowach. Ale w tym szaleństwie jest metoda. Każdy z wielkich producentów wie, że - aby się ścigać z pozostałymi - nie może ustępować pola nie tylko w reklamie, ale i w coraz bogatszym asortymencie. Jeśli Brzeg wylansował niskotłuszczową
reklamy. Ważne jest, aby wskoczyć "na przykrywkę", czyli np. dać własną reklamę zaraz po cudzej. Promocję "Ramy" starała się więc przykryć "Kama", tę zaś próbowała wyprzeć z pamięci telewidzów "Maryna". Czasem można odnieść wrażenie, że producenci konkurują już... sami ze sobą. Ta sama firma za ciężkie pieniądze promuje"Ramę" i "Bonę", inna słono płaci zarówno za promocję "Maryny", jak i "Nowej", mieszając konsumentom dokumentnie w głowach. Ale w tym szaleństwie jest metoda. Każdy z wielkich producentów wie, że - aby się ścigać z pozostałymi - nie może ustępować pola nie tylko w reklamie, ale i w coraz bogatszym asortymencie. Jeśli Brzeg wylansował niskotłuszczową
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego