Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w wartościach absolutnych i w przeliczeniu na jednego mieszkańca. Przedstawia to tabl.1.
Dane tabl. 1 wskazują na istotną rolę Niemiec; w 1997 r. kraj ten miał udział 24,7% w całości PKB wszystkich 15 członków Unii Europejskiej. Natomiast na cztery największe kraje Piętnastki, czyli Niemcy, Włochy, Francję i Wielką Brytanię, przypadało wówczas 87% PKB Unii Europejskiej.
Dane tabl. 1 wskazują także na zróżnicowanie PKB na jednego mieszkańca. Wskaźnik ten dla Luksemburga (34405 ECU) jest około 4 razy wyższy niż dla Portugalii (8814 ECU).
Aby analiza makroekonomicznych wskaźników rozwoju krajów Unii Europejskiej była pełniejsza, należy przedstawić ich kształtowanie się w dłuższym
w wartościach absolutnych i w przeliczeniu na jednego mieszkańca. Przedstawia to tabl.1.<br>Dane tabl. 1 wskazują na istotną rolę Niemiec; w 1997 r. kraj ten miał udział 24,7% w całości PKB wszystkich 15 członków Unii Europejskiej. Natomiast na cztery największe kraje Piętnastki, czyli Niemcy, Włochy, Francję i Wielką Brytanię, przypadało wówczas 87% PKB Unii Europejskiej.<br>Dane tabl. 1 wskazują także na zróżnicowanie PKB na jednego mieszkańca. Wskaźnik ten dla Luksemburga (34405 ECU) jest około 4 razy wyższy niż dla Portugalii (8814 ECU).<br>Aby analiza makroekonomicznych wskaźników rozwoju krajów Unii Europejskiej była pełniejsza, należy przedstawić ich kształtowanie się w dłuższym
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego