Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 19.9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
także inne, w tym gospodarcze, organizacje promocyjne.
W lutym tego roku ambasada brytyjska w Polsce rozpoczęła kampanię pod
nazwą "Opportunity Poland". - W całej Wielkiej Brytanii spotykaliśmy się z
biznesmenami, by upewnić się, że są świadomi szans, jakie dla rozwoju ich
firm stwarza obecność w Polsce - mówi John Macgregor, ambasador Wielkiej
Brytanii w Polsce. - Dysponujemy ogromnymi bazami danych z telefonami,
adresami zagranicznych firm i instytucji, ułatwiając biznesmenom kontakt z
kontrahentami. To samo robimy w Polsce - udzielamy niezbędnych informacji,
by zbliżyć do siebie brytyjskich i polskich biznesmenów. Promocja Wielkiej
Brytanii jest koordynowana przez ambasadę i Ministerstwo Gospodarki
brytyjskiego rządu. Lobbing zaś to zadanie
także inne, w tym gospodarcze, organizacje promocyjne.<br>W lutym tego roku ambasada brytyjska w Polsce rozpoczęła kampanię pod<br>nazwą "Opportunity Poland". - W całej Wielkiej Brytanii spotykaliśmy się z<br>biznesmenami, by upewnić się, że są świadomi szans, jakie dla rozwoju ich<br>firm stwarza obecność w Polsce - mówi John Macgregor, ambasador Wielkiej<br>Brytanii w Polsce. - Dysponujemy ogromnymi bazami danych z telefonami,<br>adresami zagranicznych firm i instytucji, ułatwiając biznesmenom kontakt z<br>kontrahentami. To samo robimy w Polsce - udzielamy niezbędnych informacji,<br>by zbliżyć do siebie brytyjskich i polskich biznesmenów. Promocja Wielkiej<br>Brytanii jest koordynowana przez ambasadę i Ministerstwo Gospodarki<br>brytyjskiego rządu. Lobbing zaś to zadanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego