Typ tekstu: Książka
Autor: Mac Jerzy Sławomir
Tytuł: Tajemnica Amwaya
Rok: 1998
spróbować swoich sił w amwayowskim biznesie, nie zna nikogo takiego, może zadzwonić do firmy i zaraz zjawi się u niego najbliżej mieszkający dystrybutor, który przejmie tę rolę. Podobnie jest wtedy, gdy ktoś chce kupić jakiś produkt Amwaya. Najczęściej jednak dystrybutor zjawia się wcześniej i to on kreuje popyt. Według badań CBOS z maja 1997 roku, ze sprzedażą bezpośrednią zetknęła się już ponad połowa Polaków: 60 procent w domu, 52 procent w miejscu pracy. Tymi, którzy proponowali im zakup, byli najczęściej najbliżsi znajomi, krewni i koledzy z pracy lub osoby przez nich rekomendowane. Rzadko ktoś przypadkowy. 14 procent respondentów CBOS dokonało zakupu
spróbować swoich sił w amwayowskim biznesie, nie zna nikogo takiego, może zadzwonić do firmy i zaraz zjawi się u niego najbliżej mieszkający dystrybutor, który przejmie tę rolę. Podobnie jest wtedy, gdy ktoś chce kupić jakiś produkt Amwaya. Najczęściej jednak dystrybutor zjawia się wcześniej i to on kreuje popyt. Według badań CBOS z maja 1997 roku, ze sprzedażą bezpośrednią zetknęła się już ponad połowa Polaków: 60 procent w domu, 52 procent w miejscu pracy. Tymi, którzy proponowali im zakup, byli najczęściej najbliżsi znajomi, krewni i koledzy z pracy lub osoby przez nich rekomendowane. Rzadko ktoś przypadkowy. 14 procent respondentów CBOS dokonało zakupu
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego