Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
dobrze zjeść". Jakoś tak "człowiek czuje, że jest w górach". Świetnie się nadje "na piwo", zwłaszcza, że "sprzedają je z metra", najlepiej w postaci "rewelacyjnego grzańca". "Ten pub "Jest uniwersalny", "czują się tu dobrze ludzie w każdym wieku". Głodni powinni skusić się na "papu" albo na "karmidło".
Krynica Górska
BIESIADNA CHATA

Ukryta "za kinem" "góralska karczma w piwnicy". "Na podłodze drewno, na ścianach kamienie i malowane wzory", "na deskach wyryte wesołe przysłowia w gwarze", "bar wyklejony starymi banknotami". Kilka sal "w sezonie wypełnionych do cna" ludźmi "spragnionymi autentycznego góralskiego klimatu". "Najpierw nie ma tu jak wejść, a potem jak wyjść", bo
dobrze zjeść". Jakoś tak "człowiek czuje, że jest w górach". Świetnie się nadje "na piwo", zwłaszcza, że "sprzedają je z metra", najlepiej w postaci "rewelacyjnego grzańca". "Ten pub "Jest uniwersalny", "czują się tu dobrze ludzie w każdym wieku". Głodni powinni skusić się na "papu" albo na "karmidło".<br>Krynica Górska<br>BIESIADNA CHATA<br>&lt;gap&gt;<br>Ukryta "za kinem" "góralska karczma w piwnicy". "Na podłodze drewno, na ścianach kamienie i malowane wzory", "na deskach wyryte wesołe przysłowia w gwarze", "bar wyklejony starymi banknotami". Kilka sal "w sezonie wypełnionych do cna" ludźmi "spragnionymi autentycznego góralskiego klimatu". "Najpierw nie ma tu jak wejść, a potem jak wyjść", bo
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego