Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
ma ono poufnego charakteru, to nie jest do wglądu.

Z odpowiedzi przygotowanej przez Biuro Prasy i Informacji MON można się jedynie dowiedzieć, że Caritas zobowiązała się w tym porozumieniu do promocji Wojska Polskiego poprzez produkcję nagrań fonicznych i wizyjnych. Każde nagranie poprzedzone jest zawarciem umowy pomiędzy dyrektorami RZA WP i Caritasu. Dotąd zawarto 13 umów. Zespół na cele promocyjne i reklamowe dostaje 7 proc. nakładu wyprodukowanych nagrań, który w sumie - jak twierdzi MON - "oscyluje w granicach 1,5-3 tys. sztuk". Nie jest to prawdą, bądź MON nie zna pełnej, gdyż inaczej Caritas za swoje płyty od Związku Producentów Audio-Video
ma ono poufnego charakteru, to nie jest do wglądu.<br><br>Z odpowiedzi przygotowanej przez Biuro Prasy i Informacji MON można się jedynie dowiedzieć, że Caritas zobowiązała się w tym porozumieniu do promocji Wojska Polskiego poprzez produkcję nagrań fonicznych i wizyjnych. Każde nagranie poprzedzone jest zawarciem umowy pomiędzy dyrektorami RZA WP i Caritasu. Dotąd zawarto 13 umów. Zespół na cele promocyjne i reklamowe dostaje 7 proc. nakładu wyprodukowanych nagrań, który w sumie - jak twierdzi MON - "oscyluje w granicach 1,5-3 tys. sztuk". Nie jest to prawdą, bądź MON nie zna pełnej, gdyż inaczej Caritas za swoje płyty od Związku Producentów Audio-Video
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego