Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.23 (19)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
właśnie spodenki i przód koszulki to najbardziej eksponowane i atrakcyjne miejsca na reklamę - mówi Andrzej Balsewicz, prezes sekcji siatkarskiej kobiet Gwardii Wrocław. Do tej pory jego zespół grał bez reklamy na spodenkach. Teraz jest bliski podpisania umowy opiewającej na kilkadziesiąt tysięcy złotych.
- Dokładnych sum nikt nie chce zdradzać - mówi Radosław Ciemięga, wiceprezes Nafty Piła. - Na spodenkach naszych zawodniczek jest nazwa jednego sponsora, ale umowa z firmą SAF dotyczy także miejsc na bandach okalających boisko i taśmie siatki. To suma ponad 100 tys. zł. Mniej płaci się za reklamy na przodzie koszulki czy na rękawkach.
Czy wszystko można reklamować na spodenkach?
- Nie
właśnie spodenki i przód koszulki to najbardziej eksponowane i atrakcyjne miejsca na reklamę&lt;/&gt; - mówi Andrzej Balsewicz, prezes sekcji siatkarskiej kobiet Gwardii Wrocław. Do tej pory jego zespół grał bez reklamy na spodenkach. Teraz jest bliski podpisania umowy opiewającej na kilkadziesiąt tysięcy złotych.<br>&lt;q&gt;- Dokładnych sum nikt nie chce zdradzać&lt;/&gt; - mówi Radosław Ciemięga, wiceprezes Nafty Piła. &lt;q&gt;- Na spodenkach naszych zawodniczek jest nazwa jednego sponsora, ale umowa z firmą SAF dotyczy także miejsc na bandach okalających boisko i taśmie siatki. To suma ponad 100 tys. zł. Mniej płaci się za reklamy na przodzie koszulki czy na rękawkach.&lt;/&gt;<br>Czy wszystko można reklamować na spodenkach?<br>&lt;q&gt;- Nie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego