Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Fakt
Nr: 01.04 (3)
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
nie chce jej aktywować"
SPRAWDZIMY
Czesław Mikos, (50 l.) inżynier
"We wrześniu ktoś przez Internet podłączył się do mojej linii telefonicznej i naciągnął na 120 złotych, które wydzwonił łącząc się z numerem 0-700. Zamówiłem w TP blokadę telefonu. Płacę za nią, ale blokada nie działa" - zadzwonił do nas oburzony Czytelnik z Olsztyna.
Fakt: Pan Stanisław wiele razy zgłaszał swój problem na Błękitnej Linii. Na wizytę kogoś z obsługi technicznej TP czeka do dziś, bezskutecznie. Wysyłał też pisma do oddziałów TP w Koszalinie i Suwałkach.
- W TP SA nikt nie jest w stanie mi udzielić informacji, kiedy bez przeszkód będę mógł
nie chce jej aktywować"&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;SPRAWDZIMY&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;Czesław Mikos, (50 l.) inżynier&lt;/&gt;<br>&lt;q&gt;"We wrześniu ktoś przez Internet podłączył się do mojej linii telefonicznej i naciągnął na 120 złotych, które wydzwonił łącząc się z numerem 0-700. Zamówiłem w TP blokadę telefonu. Płacę za nią, ale blokada nie działa"&lt;/&gt; - zadzwonił do nas oburzony Czytelnik z Olsztyna.<br>Fakt: Pan Stanisław wiele razy zgłaszał swój problem na Błękitnej Linii. Na wizytę kogoś z obsługi technicznej TP czeka do dziś, bezskutecznie. Wysyłał też pisma do oddziałów TP w Koszalinie i Suwałkach.<br>&lt;q&gt;- W TP SA nikt nie jest w stanie mi udzielić informacji, kiedy bez przeszkód będę mógł
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego