Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 02.07
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
Zresztą UOKiK może interweniować, jeśli niedozwolonych praktyk dopuszcza się firma mająca pozycję dominującą (40 proc. rynku) lub kiedy narażone są interesy konsumentów. A na wojnach cenowych konsumenci zwykle wygrywają.

Wojna skuteczna

Wojnom cenowym towarzyszą różne strategie. Najczęściej chodzi o szybkie wywalczenie sobie miejsca na rynku. Tak kiedyś zrobił koreański koncern Daewoo. W ciągu krótkiego czasu nieznana firma stała się drugim sprzedawcą aut.

Zdaniem dr. Piotra Wójcika z firmy IQS and Quant Group, specjalisty w dziedzinie psychologii marketingu, wojną cenową można zdobyć rynek, ale się go nie utrzyma. - Klient, poza niską ceną, oczekuje też jakości. Jeśli ten warunek nie zostanie spełniony, odejdzie
Zresztą UOKiK może interweniować, jeśli niedozwolonych praktyk dopuszcza się firma mająca pozycję dominującą (40 proc. rynku) lub kiedy narażone są interesy konsumentów. A na wojnach cenowych konsumenci zwykle wygrywają.<br><br>&lt;tit&gt;Wojna skuteczna&lt;/&gt;<br><br>Wojnom cenowym towarzyszą różne strategie. Najczęściej chodzi o szybkie wywalczenie sobie miejsca na rynku. Tak kiedyś zrobił koreański koncern Daewoo. W ciągu krótkiego czasu nieznana firma stała się drugim sprzedawcą aut.<br><br>Zdaniem dr. Piotra Wójcika z firmy IQS and Quant Group, specjalisty w dziedzinie psychologii marketingu, wojną cenową można zdobyć rynek, ale się go nie utrzyma. - Klient, poza niską ceną, oczekuje też jakości. Jeśli ten warunek nie zostanie spełniony, odejdzie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego