Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
trzeba wytwarzać zupełnie nowe produkty, przeznaczone dla tego segmentu nabywców. Czasami wystarczy dokonać zmian w istniejących już produktach. Może to polegać np. na zwiększeniu funkcjonalności opakowań. Niemiecka agencja reklamowa BBDO podjęła badania na temat przydatności reklamowanych przez nią towarów dla nabywców w wieku emerytalnym. W 1994r. powstała specjalna fundacja European Design for Ageing Network, która pośredniczy w nawiązywaniu kontaktów między projektantami produktów i opakowań, przeznaczonych dla ludzi starszych, a producentami, zamierzającymi je wytwarzać. W przypadku działania przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej 15 krajów ważna jest możliwość standaryzacji produktów, czyli sprzedaży jednakowych jakościowo dóbr na różne rynki. Przesłanką takiego działania jest wprowadzanie
trzeba wytwarzać zupełnie nowe produkty, przeznaczone dla tego segmentu nabywców. Czasami wystarczy dokonać zmian w istniejących już produktach. Może to polegać np. na zwiększeniu funkcjonalności opakowań. Niemiecka agencja reklamowa BBDO podjęła badania na temat przydatności reklamowanych przez nią towarów dla nabywców w wieku emerytalnym. W 1994r. powstała specjalna fundacja European Design for Ageing Network, która pośredniczy w nawiązywaniu kontaktów między projektantami produktów i opakowań, przeznaczonych dla ludzi starszych, a producentami, zamierzającymi je wytwarzać. W przypadku działania przedsiębiorstw na rynku Unii Europejskiej 15 krajów ważna jest możliwość standaryzacji produktów, czyli sprzedaży jednakowych jakościowo dóbr na różne rynki. Przesłanką takiego działania jest wprowadzanie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego