Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Dzień Dobry
Nr: 16.03
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
mogłyby się rozpocząć za ok. rok. - Na realizację naszego wariantu znalazłbym źródła finansowania - deklaruje Aleksander Bacciarelli, zastępca dyrektora GDDP.
tom


Projekt połączenia autostrady z trasą A.K. Metrem II do Piaseczna

Jak odciążyć zatykającą się Puławską i szybciej dowieźć mieszkańców południowych okolic Warszawy do miasta? Metro musi połączyć Mirków z Dworcem Głównym.

W biurze projektowym Kolprojekt powstało opracowanie szybkiej kolei podmiejskiej dojeżdżającej z południa do centrum Warszawy. Kolejka, nazywana Metro II, wykorzystywałaby bocznicę kolejową, którą dowożony jest węgiel do elektrociepłowni Siekierki, i kolej radomską. Tor elektrociepłowni łączy się z linią kolejową do Radomia na stacji Warszawa-Okęcie, a na Siekierki prowadzi
mogłyby się rozpocząć za ok. rok. - Na realizację naszego wariantu znalazłbym źródła finansowania - deklaruje Aleksander Bacciarelli, zastępca dyrektora GDDP.<br>&lt;au&gt;tom &lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art"&gt;<br>&lt;tit&gt;Projekt połączenia autostrady z trasą A.K. Metrem II do Piaseczna&lt;/&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Jak odciążyć zatykającą się Puławską i szybciej dowieźć mieszkańców południowych okolic Warszawy do miasta? Metro musi połączyć Mirków z Dworcem Głównym. &lt;/&gt;<br><br>W biurze projektowym Kolprojekt powstało opracowanie szybkiej kolei podmiejskiej dojeżdżającej z południa do centrum Warszawy. Kolejka, nazywana Metro II, wykorzystywałaby bocznicę kolejową, którą dowożony jest węgiel do elektrociepłowni Siekierki, i kolej radomską. Tor elektrociepłowni łączy się z linią kolejową do Radomia na stacji Warszawa-Okęcie, a na Siekierki prowadzi
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego