Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
dziwią. - Kto nie wytrzyma tego tempa, znajdzie się w dolinie śmierci - prognozuje Peter Harf, jeden z najwybitniejszych specjalistów z branży kosmetycznej na świecie. Na same poszukiwania nowych zapachów na świecie wydaje się 400 mln USD rocznie. Międzynarodowa kampania "Poison" Diora kosztowała 40 mln USD, "Fahrenheita" - 30 mln USD, a reklama "Edenu" Cacharela - prawie 25 mln USD. Film reklamowy jednego tylko produktu Niny Ricci kosztował 15 mln franków.
- Wprowadzenie nowego zapachu na rynek można uznać za sukces dopiero wtedy, gdy w ciągu dwóch, trzech lat jego sprzedaż hurtowa na świecie sięgnie 70-80 mln USD - ocenia Terry Godacre z Drogoco, firmy specjalizującej
dziwią. - Kto nie wytrzyma tego tempa, znajdzie się w dolinie śmierci - prognozuje Peter Harf, jeden z najwybitniejszych specjalistów z branży kosmetycznej na świecie. Na same poszukiwania nowych zapachów na świecie wydaje się 400 mln USD rocznie. Międzynarodowa kampania "Poison" Diora kosztowała 40 mln USD, "Fahrenheita" - 30 mln USD, a reklama "Edenu" Cacharela - prawie 25 mln USD. Film reklamowy jednego tylko produktu Niny Ricci kosztował 15 mln franków.<br>- Wprowadzenie nowego zapachu na rynek można uznać za sukces dopiero wtedy, gdy w ciągu dwóch, trzech lat jego sprzedaż hurtowa na świecie sięgnie 70-80 mln USD - ocenia Terry Godacre z Drogoco, firmy specjalizującej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego