Typ tekstu: Książka
Autor: Albin Krzysztof
Tytuł: Reklama
Rok wydania: 2002
Rok powstania: 2000
semantycznych, które umożliwiają jakościową interpretację informacji. Fakt ten określa z kolei rodzaj środków przekazu lub kanału, jaki optymalnie transmituje dany typ wiadomości. W praktyce o sposobie emisji komunikatu decydują także uwarunkowania finansowe ograniczające pojemność informacyjną komunikatów i częstotliwość ich emisji oraz siła kanału komunikacyjnego określająca dostępność informacji przez niego przekazywanych.
Efektywność przetwarzania komunikatu reklamowego w odniesieniu do relacji: typ konstrukcji przekazu - jakość odbioru i interpretacja wiadomości określana jest przez dyspozycje odbiorcy, sytuacyjne uwarunkowania odbioru, strukturę wiadomości oraz sposób jej emitowania, a także poprzednio już ukształtowane postawy wobec głównego desygnatu komunikatu i samej wiadomości. Wpływ wymienionych czynników zależny jest od efektów przednich
semantycznych, które umożliwiają jakościową interpretację informacji. Fakt ten określa z kolei rodzaj środków przekazu lub kanału, jaki optymalnie transmituje dany typ wiadomości. W praktyce o sposobie emisji komunikatu decydują także uwarunkowania finansowe ograniczające pojemność informacyjną komunikatów i częstotliwość ich emisji oraz siła kanału komunikacyjnego określająca dostępność informacji przez niego przekazywanych. <br>Efektywność przetwarzania komunikatu reklamowego w odniesieniu do relacji: typ konstrukcji przekazu - jakość odbioru i interpretacja wiadomości określana jest przez dyspozycje odbiorcy, sytuacyjne uwarunkowania odbioru, strukturę wiadomości oraz sposób jej emitowania, a także poprzednio już ukształtowane postawy wobec głównego desygnatu komunikatu i samej wiadomości. Wpływ wymienionych czynników zależny jest od efektów przednich
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego