Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Ozon
Nr: 9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2005
nie "jakaś stara fabryka". A dowiedział się tego z folderu wydanego przez dzieci z miejscowej szkoły. - Gdy po raz pierwszy wspomniałam o "adoptowaniu" muru, rodzice uczniów pukali się w głowę. Ale przekonał ich zapał dzieciaków - zachwyca się Minda. Do działania zachęcała szkolna woźna, która po teściu odziedziczyła teren z murem. Entuzjazm okazał się zaraźliwy - wójt wystąpił o fundusze unijne, żeby obiekt odrestaurować i udostępnić zwiedzającym.

"Adopcja" zaczyna się od znalezienia zabytku. - Im mniej banalny, tym większa frajda - przekonuje Arletta Marzęcka z Gimnazjum nr 4 w Legionowie. Jej klasa w ubiegłym roku śledziła historię kartki imieninowej, którą Józef Piłsudski dostał od 11
nie "jakaś stara fabryka". A dowiedział się tego z folderu wydanego przez dzieci z miejscowej szkoły. - Gdy po raz pierwszy wspomniałam o "adoptowaniu" muru, rodzice uczniów pukali się w głowę. Ale przekonał ich zapał dzieciaków - zachwyca się Minda. Do działania zachęcała szkolna woźna, która po teściu odziedziczyła teren z murem. Entuzjazm okazał się zaraźliwy - wójt wystąpił o fundusze unijne, żeby obiekt odrestaurować i udostępnić zwiedzającym. <br><br>"Adopcja" zaczyna się od znalezienia zabytku. - Im mniej banalny, tym większa frajda - przekonuje Arletta Marzęcka z Gimnazjum nr 4 w Legionowie. Jej klasa w ubiegłym roku śledziła historię kartki imieninowej, którą Józef Piłsudski dostał od 11
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego