Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3 (33) marzec
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1998
albo przynajmniej zainwestować w prezerwatywy. Ale do niczego nie namawiamy.


Moto: Lexus GS 430
Europeizacja

Nie tylko my chcemy wejść do Europy. Lexus także.
Opinię, że najelegantsze limuzyny produkowane są w Europie podważyli Japończycy, ze swoimi lexusami. Najpierw podbili z ich pomocą serca bogatych Amerykanów, teraz próbują trafić do zamożnych Europejczyków. Lexus GS 430 w niczym nie ustępuje produktom europejskim, a nawet je przewyższa - głównie ceną. Limuzyna ma silnik o pojemności 4,3 l i mocy 285 KM. To wystarczy, by 100 km/h osiągnąć w 6,3 s i mknąć z prędkością 250 km/h. A w środku spokój i
albo przynajmniej zainwestować w prezerwatywy. Ale do niczego nie namawiamy.&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art"&gt;<br>&lt;tit&gt;Moto: Lexus GS 430&lt;/&gt;<br>&lt;tit&gt;Europeizacja&lt;/&gt;<br><br>&lt;intro&gt;Nie tylko my chcemy wejść do Europy. Lexus także.&lt;/&gt;<br>Opinię, że najelegantsze limuzyny produkowane są w Europie podważyli Japończycy, ze swoimi lexusami. Najpierw podbili z ich pomocą serca bogatych Amerykanów, teraz próbują trafić do zamożnych Europejczyków. Lexus GS 430 w niczym nie ustępuje produktom europejskim, a nawet je przewyższa - głównie ceną. Limuzyna ma silnik o pojemności 4,3 l i mocy 285 KM. To wystarczy, by 100 km/h osiągnąć w 6,3 s i mknąć z prędkością 250 km/h. A w środku spokój i
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego