Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Życie Warszawy
Nr: 20/02
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2002
S zaczyna się zmieniać. Można zauważyć w nim klientów mniej skłonnych do konformizmu, którzy zamiast klasycznej limuzyny wolą coupé, kombi, kabriolet, monospace... Poszukują oni nowego stylu życia, chcą cieszyć się wolnością, a nie chcą ryzykować jazdy motocyklem. Za pomocą vel satisa Renault zamierza przejąć ok. 3 proc. segmentu S w Europie w 2003 r. Koszt wprowadzenia tego auta do produkcji był stosunkowo niski - wyniósł 3.6 mld franków (548.7 mln euro). Oryginalna konstrukcja i finezja w projektowaniu linii stylistycznej auta zapewniają niezwykłe poczucie komfortu. Choć przecież samochody wyższej klasy charakteryzują się ustalonymi cechami: duże wymiary, długa maska, majestatyczny przód z
S zaczyna się zmieniać. Można zauważyć w nim klientów mniej skłonnych do konformizmu, którzy zamiast klasycznej limuzyny wolą coupé, kombi, kabriolet, monospace... Poszukują oni nowego stylu życia, chcą cieszyć się wolnością, a nie chcą ryzykować jazdy motocyklem. Za pomocą vel satisa Renault zamierza przejąć ok. 3 proc. segmentu S w Europie w 2003 r. Koszt wprowadzenia tego auta do produkcji był stosunkowo niski - wyniósł 3.6 mld franków (548.7 mln euro). Oryginalna konstrukcja i finezja w projektowaniu linii stylistycznej auta zapewniają niezwykłe poczucie komfortu. Choć przecież samochody wyższej klasy charakteryzują się ustalonymi cechami: duże wymiary, długa maska, majestatyczny przód z
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego