Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
Klienci to cenili, a firma tworzyła sobie wizerunek troszczącej się o bezpieczeństwo. Jednak dziś najpopularniejsze stały się bezpłatne pakiety ubezpieczeniowe. Ich wartość może niekiedy sięgać nawet kilku tysięcy złotych.

Samochód czy rower?

Pomysł obsypywania klienta prezentami (których koszt jest ukryty przecież w cenie towaru) to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Fachowo nazywa się wartością dodaną. W ten sposób wykorzystuje się pozytywne emocje, jakie budzą się w każdym, gdy jest obdarowywany. Pomysł z rowerami zrodził się w firmie Iberia Motor Company sprzedającej Seaty.

- Postanowiliśmy w ramach letniej promocji modelu Cordoba Vario dodawać do każdego auta dwa rowery górskie - wspomina prezes IMC Krystian
Klienci to cenili, a firma tworzyła sobie wizerunek troszczącej się o bezpieczeństwo. Jednak dziś najpopularniejsze stały się bezpłatne pakiety ubezpieczeniowe. Ich wartość może niekiedy sięgać nawet kilku tysięcy złotych.<br><br>&lt;tit&gt;Samochód czy rower?&lt;/&gt;<br><br>Pomysł obsypywania klienta prezentami (których koszt jest ukryty przecież w cenie towaru) to jedno z najskuteczniejszych narzędzi marketingowych. Fachowo nazywa się wartością dodaną. W ten sposób wykorzystuje się pozytywne emocje, jakie budzą się w każdym, gdy jest obdarowywany. Pomysł z rowerami zrodził się w firmie Iberia Motor Company sprzedającej Seaty.<br><br>- Postanowiliśmy w ramach letniej promocji modelu Cordoba Vario dodawać do każdego auta dwa rowery górskie - wspomina prezes IMC Krystian
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego