Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 0406
Miejsce wydania: Warszawa
Rok wydania: 2000
Rok powstania: 1998
do ponownej poprawy koniunktury. Ministerstwo Finansów ogłosiło, że druga podwyżka akcyzy nie nastąpi - jak wcześniej przewidywano - we wrześniu, lecz już w połowie kwietnia. Taka informacja - podobnie jak w ubiegłym roku - sprawiła, że część klientów przyspieszyła swoją decyzję o zakupie nowego auta.
Najwięksi przegrani Spadek popytu najboleśniej odczuli liderzy polskiego rynku - Fiat i Daewoo. Koreańczycy, którzy jeszcze w ubiegłym roku próbowali zdetronizować Włochów, ponieśli największe straty; ich udział w rynku spadł z 27 proc. do 21 proc. Z kolei Fiat zwiększył swój udział o jeden punkt procentowy, mimo że sprzedał mniej aut niż rok temu. Dlaczego Daewoo ponosi większe straty niż inni
do ponownej poprawy koniunktury. Ministerstwo Finansów ogłosiło, że druga podwyżka akcyzy nie nastąpi - jak wcześniej przewidywano - we wrześniu, lecz już w połowie kwietnia. Taka informacja - podobnie jak w ubiegłym roku - sprawiła, że część klientów przyspieszyła swoją decyzję o zakupie nowego auta. <br>Najwięksi przegrani Spadek popytu najboleśniej odczuli liderzy polskiego rynku - Fiat i Daewoo. Koreańczycy, którzy jeszcze w ubiegłym roku próbowali zdetronizować Włochów, ponieśli największe straty; ich udział w rynku spadł z 27 proc. do 21 proc. Z kolei Fiat zwiększył swój udział o jeden punkt procentowy, mimo że sprzedał mniej aut niż rok temu. Dlaczego Daewoo ponosi większe straty niż inni
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego