Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
promocyjną mającą na celu zachęcenie młodzieży w wieku 15-25 lat do kupowania napojów Frugo.
To polska marka-legenda. Stworzona w połowie lat 90. przez rzeszowską Alimę-Gerber, wykreowała wśród nastolatków modę na picie napojów owocowych, zagrażając pozycji potężnych międzynarodowych koncernów jak Coca-Cola czy PepsiCo. W rekordowym 1999 r. Frugo przyniosło producentowi prawie 100 mln zł wpływów. Wszystko za sprawą umiejętnie stosowanych narzędzi marketingowych - począwszy od nazwy wykorzystującej młodzieżowy slang, przez kształt butelki, etykiety, a skończywszy na odlotowych reklamach. Twórcom Frugo udało się więc wypracować coś, co fachowcy od marketingu nazywają dobrą komunikacją z konsumentami. To zadanie szczególnie trudne, zwłaszcza
promocyjną mającą na celu zachęcenie młodzieży w wieku 15-25 lat do kupowania napojów Frugo. <br>To polska marka-legenda. Stworzona w połowie lat 90. przez rzeszowską Alimę-Gerber, wykreowała wśród nastolatków modę na picie napojów owocowych, zagrażając pozycji potężnych międzynarodowych koncernów jak Coca-Cola czy PepsiCo. W rekordowym 1999 r. Frugo przyniosło producentowi prawie 100 mln zł wpływów. Wszystko za sprawą umiejętnie stosowanych narzędzi marketingowych - począwszy od nazwy wykorzystującej młodzieżowy slang, przez kształt butelki, etykiety, a skończywszy na odlotowych reklamach. Twórcom Frugo udało się więc wypracować coś, co fachowcy od marketingu nazywają dobrą komunikacją z konsumentami. To zadanie szczególnie trudne, zwłaszcza
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego