Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 03.06
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2004
markę za swoją, dorosło - komentuje dr Paweł Wójcik, specjalista w dziedzinie psychologii marketingu z firmy IQS and Quant Group. Według dr. Wójcika, nie bez znaczenia jest i to, że Frugo wystrzelało całą emocjonalną amunicję. Życie marki mogła podtrzymywać intensywna reklama, ale producent uznał, że to się nie opłaca i postanowił Frugo sprzedać. Nabywcą została prywatna polska spółka Krynica Zdrój SA.
Przed nowym właścicielem stanęło nie lada zadanie: jak ponownie nawiązać komunikację z grupą docelową, czyli młodzieżą w wieku 15-25 lat? Czyli inaczej mówiąc, jak wskrzesić Frugo? Z kilku propozycji rewitalizacji marki producent wybrał pomysł kampanii przygotowanej przez warszawski oddział międzynarodowej
markę za swoją, dorosło - komentuje dr Paweł Wójcik, specjalista w dziedzinie psychologii marketingu z firmy IQS and Quant Group. Według dr. Wójcika, nie bez znaczenia jest i to, że Frugo wystrzelało całą emocjonalną amunicję. Życie marki mogła podtrzymywać intensywna reklama, ale producent uznał, że to się nie opłaca i postanowił Frugo sprzedać. Nabywcą została prywatna polska spółka Krynica Zdrój SA. <br>Przed nowym właścicielem stanęło nie lada zadanie: jak ponownie nawiązać komunikację z grupą docelową, czyli młodzieżą w wieku 15-25 lat? Czyli inaczej mówiąc, jak wskrzesić Frugo? Z kilku propozycji rewitalizacji marki producent wybrał pomysł kampanii przygotowanej przez warszawski oddział międzynarodowej
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego