Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
zróżnicowanie, jeśli chodzi o znaczenie telewizji dla celów reklamowych. Przejawia się to w różny sposób. W tabl.69 są przedstawione udziały tego nośnika reklamy w całości wydatków reklamowych. Innym wskaźnikiem jest poziom wydatków na reklamę telewizyjną w przeliczeniu na jednego mieszkańca. W Wielkiej Brytanii jest to 34GBP, we Włoszech - 42 GBP, natomiast we Francji wskaźnik ten jest o połowę niższy od brytyjskiego, zaś w Niemczech stanowi tylko 1/4 jego wartości.
Różne znaczenie telewizji jako nośnika reklamy oznacza dla przedsiębiorstw niejednakową jej dostępność w czasie największej oglądalności, co ma takie praktyczne konsekwencje dla przedsiębiorstwnadawców reklamy, że muszą one stosować różne strategie
zróżnicowanie, jeśli chodzi o znaczenie telewizji dla celów reklamowych. Przejawia się to w różny sposób. W tabl.69 są przedstawione udziały tego nośnika reklamy w całości wydatków reklamowych. Innym wskaźnikiem jest poziom wydatków na reklamę telewizyjną w przeliczeniu na jednego mieszkańca. W Wielkiej Brytanii jest to 34GBP, we Włoszech - 42 GBP, natomiast we Francji wskaźnik ten jest o połowę niższy od brytyjskiego, zaś w Niemczech stanowi tylko 1/4 jego wartości.<br>Różne znaczenie telewizji jako nośnika reklamy oznacza dla przedsiębiorstw niejednakową jej dostępność w czasie największej oglądalności, co ma takie praktyczne konsekwencje dla przedsiębiorstwnadawców reklamy, że muszą one stosować różne strategie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego