Typ tekstu: Książka
Autor: Oprzędkiewicz Janusz, Stolarski Bolesław
Tytuł: Komputerowe monitorowanie niezawodności samochodów
Rok: 2000
pokładu satelitów komunikacyjnych.
Pomiar DGPS
Jak wspomniano Departament Obrony Stanów Zjednoczonych ogranicza dokładność systemu dla ogółu użytkowników cywilnych wprowadzając błąd selektywny, czyli S. A. . Oznacza to w praktyce obniżenie dokładności pomiaru pozycji pojedynczego odbiornika GPS do około 100 m. Oczywiście takie dokładności pomiarowe nie są wystarczające dla większości zastosowań profesjonalnych GPS. Metoda korekcji różnicowej oferuje potencjał pomiaru pozycji od 2-10m dla zastosowań dynamicznych i poniżej 2 metrów dla zastosowań statycznych. Polega ona na użyciu odbiornika spoczywającego na punkcie o dokładnie wyznaczonych współrzędnych do porównania jego pozycji z pozycją obliczoną na bieżąco na podstawie informacji satelitarnej GPS. Tym sposobem uzyskujemy miarę
pokładu satelitów komunikacyjnych. <br>&lt;tit&gt;Pomiar DGPS&lt;/&gt;<br>Jak wspomniano Departament Obrony Stanów Zjednoczonych ogranicza dokładność systemu dla ogółu użytkowników cywilnych wprowadzając błąd selektywny, czyli S. A. &lt;gap&gt;. Oznacza to w praktyce obniżenie dokładności pomiaru pozycji pojedynczego odbiornika GPS do około 100 m. Oczywiście takie dokładności pomiarowe nie są wystarczające dla większości zastosowań profesjonalnych GPS. Metoda korekcji różnicowej &lt;gap&gt; oferuje potencjał pomiaru pozycji od 2-10m dla zastosowań dynamicznych i poniżej 2 metrów dla zastosowań statycznych. Polega ona na użyciu odbiornika spoczywającego na punkcie o dokładnie wyznaczonych współrzędnych do porównania jego pozycji z pozycją obliczoną na bieżąco na podstawie informacji satelitarnej GPS. Tym sposobem uzyskujemy miarę
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego