Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w innym fragmencie opracowania.
Lokalizacja zakładów
Dzięki znoszeniu barier w ramach Unii Europejskiej dokonuje się przemieszczania produkcji do krajów, gdzie są niższe koszty robocizny, energii, niższe podatki itp. W sytuacji nasilania się konkurencji w UE poszukuje się oszczędności kosztów. Przykładem takiego działania jest przenoszenie różnych zakładów produkcyjnych do Hiszpanii - Ford, General Motors, Renault i Volkswagen.
Decyzje strategiczne dotyczące stopnia globalizacji działań przedsiębiorstw w skali europejskiej można przedstawić jeszcze w inny sposób. Pokazuje to tabl.37.
Paneuropejska strategia dużych udziałów rynkowych
Strategia polegająca na działaniu na terenie całej Unii Europejskiej 15 krajów i uzyskiwania w tych wszystkich krajach dużych udziałów w rynku
w innym fragmencie opracowania.<br>Lokalizacja zakładów<br>Dzięki znoszeniu barier w ramach Unii Europejskiej dokonuje się przemieszczania produkcji do krajów, gdzie są niższe koszty robocizny, energii, niższe podatki itp. W sytuacji nasilania się konkurencji w UE poszukuje się oszczędności kosztów. Przykładem takiego działania jest przenoszenie różnych zakładów produkcyjnych do Hiszpanii - Ford, General Motors, Renault i Volkswagen.<br>Decyzje strategiczne dotyczące stopnia globalizacji działań przedsiębiorstw w skali europejskiej można przedstawić jeszcze w inny sposób. Pokazuje to tabl.37.<br>Paneuropejska strategia dużych udziałów rynkowych<br>Strategia polegająca na działaniu na terenie całej Unii Europejskiej 15 krajów i uzyskiwania w tych wszystkich krajach dużych udziałów w rynku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego