Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Tygodnik Podhalański
Nr: 7
Miejsce wydania: Zakopane
Rok: 1999
olbrzymie kwoty na reklamę i starają się o stworzenie takiego własnego wizerunku, który przekonywałby potencjalnych klientów, iż dbają o ich wygodę. Być może utrzymanie usługi zamawiania rozmów na małych pocztach jest nieopłacalne w bezpośrednim rachunku, lecz jako działanie marketingowe byłoby zapewne lepszą promocją, niż ewentualne reklamy w gazetach czy telewizji. Giganty są jednak zwykle słoniowate i nie ma na co liczyć, że pojmą, na czym polegają finezyjne metody działania.
Jerzy Świetlik



Wspólnota witowska - Park Narodowy

W związku z wypowiedziami z dnia 8 stycznia 1999 r. w Radiu Alex pana dyrektora TPN dr inż. Wojciecha Byrcyna na temat Wspólnoty, pragnę przedstawić na
olbrzymie kwoty na reklamę i starają się o stworzenie takiego własnego wizerunku, który przekonywałby potencjalnych klientów, iż dbają o ich wygodę. Być może utrzymanie usługi zamawiania rozmów na małych pocztach jest nieopłacalne w bezpośrednim rachunku, lecz jako działanie marketingowe byłoby zapewne lepszą promocją, niż ewentualne reklamy w gazetach czy telewizji. Giganty są jednak zwykle słoniowate i nie ma na co liczyć, że pojmą, na czym polegają finezyjne metody działania.<br>&lt;au&gt;Jerzy Świetlik&lt;/&gt;&lt;/&gt;<br><br>&lt;div type="art"&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Wspólnota witowska - Park Narodowy&lt;/tit&gt;<br><br>W związku z wypowiedziami z dnia 8 stycznia 1999 r. w Radiu Alex pana dyrektora TPN dr inż. Wojciecha Byrcyna na temat Wspólnoty, pragnę przedstawić na
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego