Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: ulotka polityczna
Rok: 2000
tylko w turystyce.
- Jakie to są jeszcze projekty?
- E.A.: Wydajemy własne czasopismo Welcome to Poland Magazine. Cały nakład trafia zagranicę, do polskich placówek dyplomatycznych, do klientów instytucjonalnych. Inny nasz projekt to powołanie kolejnego pisma Polish Tourist Investment Magazine. Wydawcą będzie powołana przez nas miesiąc temu spółka - Centrum Inwestycji Turystycznych. Głównym obszarem jej działania będzie rodzimy rynek nieruchomości w ważnym segmencie rynku turystycznego - w hotelarstwie.
- Z jakich zagranicznych doświadczeń PART korzysta?
- E.A.: Korzystamy m.in. z rad dr. Eamonna Keanea z Irlandii, jednego z najwybitniejszych, światowych konsultantów turystycznych, szefa projektu inwestycyjnego Programu Współpracy Przygranicznej Polska-Niemcy PHARE 1995. Jeszcze 20
tylko w turystyce. <br>&lt;hi&gt;- Jakie to są jeszcze projekty?&lt;/&gt; <br>- E.A.: Wydajemy własne czasopismo Welcome to Poland Magazine. Cały nakład trafia zagranicę, do polskich placówek dyplomatycznych, do klientów instytucjonalnych. Inny nasz projekt to powołanie kolejnego pisma Polish Tourist Investment Magazine. Wydawcą będzie powołana przez nas miesiąc temu spółka - Centrum Inwestycji Turystycznych. Głównym obszarem jej działania będzie rodzimy rynek nieruchomości w ważnym segmencie rynku turystycznego - w hotelarstwie. <br>&lt;hi&gt;- Z jakich zagranicznych doświadczeń PART korzysta?&lt;/&gt; <br>- E.A.: Korzystamy m.in. z rad dr. Eamonna Keanea z Irlandii, jednego z najwybitniejszych, światowych konsultantów turystycznych, szefa projektu inwestycyjnego Programu Współpracy Przygranicznej Polska-Niemcy PHARE 1995. Jeszcze 20
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego