Typ tekstu: Prasa
Tytuł: CKM
Nr: 3
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
rozmnażali i konsumowali na potęgę. Starsi Amerykanie kierowali swoje motoryzacyjne preferencje w stronę aut sportowych i luksusowych. Coraz więcej rodzin posiadało po dwa samochody. No i dorastało pokolenie z powojennego wyżu, tzw. baby boomers, które było lepiej wykształcone, więcej zarabiało i poszukiwało okazji do przyjemnego wydania swojej coraz większej kasy.

Góra do Mahometa
A na co Amerykanin wydaje kasę chętniej niż na prezerwatywy, pastę do zębów i dżinsy? Oczywiście na samochód! Lee Iacocca, legendarny menedżer amerykańskiego przemysłu samochodowego (wtedy wiceprezes Forda), czuł, że baby boomer sprzeda duszę diabłu, by mieć samochód, którym mógłby szpanować. Problem polegał jedynie na tym, że takiego
rozmnażali i konsumowali na potęgę. Starsi Amerykanie kierowali swoje motoryzacyjne preferencje w stronę aut sportowych i luksusowych. Coraz więcej rodzin posiadało po dwa samochody. No i dorastało pokolenie z powojennego wyżu, tzw. baby boomers, które było lepiej wykształcone, więcej zarabiało i poszukiwało okazji do przyjemnego wydania swojej coraz większej kasy.<br><br>Góra do Mahometa<br>A na co Amerykanin wydaje kasę chętniej niż na prezerwatywy, pastę do zębów i dżinsy? Oczywiście na samochód! Lee Iacocca, legendarny menedżer amerykańskiego przemysłu samochodowego (wtedy wiceprezes Forda), czuł, że baby boomer sprzeda duszę diabłu, by mieć samochód, którym mógłby szpanować. Problem polegał jedynie na tym, że takiego
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego