Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 02.20 (8)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
francuski rynek trafia 150 nowych zapachów. Przy tak dużej konkurencji szanse na sukces mają tylko te marki, za którymi stoją gigantyczne budżety reklamowe. Dlatego wydatki w wysokości 30-40 mln USD nikogo dziś w perfumeryjnej branży nie dziwią. - Kto nie wytrzyma tego tempa, znajdzie się w dolinie śmierci - prognozuje Peter Harf, jeden z najwybitniejszych specjalistów z branży kosmetycznej na świecie. Na same poszukiwania nowych zapachów na świecie wydaje się 400 mln USD rocznie. Międzynarodowa kampania "Poison" Diora kosztowała 40 mln USD, "Fahrenheita" - 30 mln USD, a reklama "Edenu" Cacharela - prawie 25 mln USD. Film reklamowy jednego tylko produktu Niny Ricci kosztował
francuski rynek trafia 150 nowych zapachów. Przy tak dużej konkurencji szanse na sukces mają tylko te marki, za którymi stoją gigantyczne budżety reklamowe. Dlatego wydatki w wysokości 30-40 mln USD nikogo dziś w perfumeryjnej branży nie dziwią. - Kto nie wytrzyma tego tempa, znajdzie się w dolinie śmierci - prognozuje Peter Harf, jeden z najwybitniejszych specjalistów z branży kosmetycznej na świecie. Na same poszukiwania nowych zapachów na świecie wydaje się 400 mln USD rocznie. Międzynarodowa kampania "Poison" Diora kosztowała 40 mln USD, "Fahrenheita" - 30 mln USD, a reklama "Edenu" Cacharela - prawie 25 mln USD. Film reklamowy jednego tylko produktu Niny Ricci kosztował
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego