Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
W tabl. 30 zostały przedstawione wybrane zjawiska społeczne i stosunek do nich obywateli niektórych krajów UE. Badanie, którego wyniki zawarto w tablicy, dotyczyło w sumie 22 różnych zachowań. Podsumowaniem tej analizy jest rys.11.
Z przedstawionych danych wynika, że najbardziej liberalnymi krajami ze względu na różne normy społeczne są: Francja, Holandia i Dania, natomiast najostrzejsze normy są w Irlandii. Najbardziej zbliżona do średniej dla analizowanych krajów Unii Europejskiej jest Hiszpania. Przedstawiając zagadnienia kulturowe w Europie warto przytoczyć wyniki badań, jakie przeprowadził J. Stoezel. Wynika z nich, że czynniki społeczno-demograficzne, takie jak miejsce zamieszkania, wykształcenie, struktura rodziny i religia, mają istotny
W tabl. 30 zostały przedstawione wybrane zjawiska społeczne i stosunek do nich obywateli niektórych krajów UE. Badanie, którego wyniki zawarto w tablicy, dotyczyło w sumie 22 różnych zachowań. Podsumowaniem tej analizy jest rys.11.<br>Z przedstawionych danych wynika, że najbardziej liberalnymi krajami ze względu na różne normy społeczne są: Francja, Holandia i Dania, natomiast najostrzejsze normy są w Irlandii. Najbardziej zbliżona do średniej dla analizowanych krajów Unii Europejskiej jest Hiszpania. Przedstawiając zagadnienia kulturowe w Europie warto przytoczyć wyniki badań, jakie przeprowadził J. Stoezel. Wynika z nich, że czynniki społeczno-demograficzne, takie jak miejsce zamieszkania, wykształcenie, struktura rodziny i religia, mają istotny
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego