Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 25
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
się skutecznie do nich dotrzeć. Dlatego karierę robi dziś marketing bezpośredni, czyli takie działania, w których odbiorcą promocji jest konkretna osoba, a nie anonimowy tłum. Najpopularniejszymi formami są prezentacje i degustacje połączone z rozdawaniem próbek i upominków.

Dziś w niemal każdym supermarkecie lub większym sklepie można coś zjeść i wypić. Hostessy namawiają nas do spróbowania nowego gatunku wędliny, częstują sokiem, jogurtem, serem. Po degustacji dowiadujemy się, na której półce znajdziemy to, czego przed chwilą spróbowaliśmy. Jeśli zdecydujemy się na zakup, czasem możemy też liczyć na reklamowy upominek. Zwykle zachęceni przez sympatyczną hostessę wkładamy towar do koszyka, a w domu zaczynamy zastanawiać
się skutecznie do nich dotrzeć. Dlatego karierę robi dziś marketing bezpośredni, czyli takie działania, w których odbiorcą promocji jest konkretna osoba, a nie anonimowy tłum. Najpopularniejszymi formami są prezentacje i degustacje połączone z rozdawaniem próbek i upominków.<br><br>Dziś w niemal każdym supermarkecie lub większym sklepie można coś zjeść i wypić. Hostessy namawiają nas do spróbowania nowego gatunku wędliny, częstują sokiem, jogurtem, serem. Po degustacji dowiadujemy się, na której półce znajdziemy to, czego przed chwilą spróbowaliśmy. Jeśli zdecydujemy się na zakup, czasem możemy też liczyć na reklamowy upominek. Zwykle zachęceni przez sympatyczną hostessę wkładamy towar do koszyka, a w domu zaczynamy zastanawiać
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego