Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
mało miejsca". Klienci to "zarówno studenci, jak i osoby znane w Poznaniu". "W miarę tanio, a obsługa jest bardzo sympatyczna".
DELICJA

"Bardzo ekskluzywna" i "bardzo droga" restauracja utrzymywana "w stylu staromodnej elegancji": "jasnobrązowe wnętrze", "meble z jasnego drewna, białe, długie obrusy na stołach, świeczniki". "Piękny wystrój, piękna zastaw, ładna porcelana". "Idealna na obiady biznesowe", toteż klienci to "głównie biznesmeni", ale "pasuje też n spotkanie przy świecach". "Doskonałe krewetki, ostrygi, małże". "Warta polecenia" również ze względu na "jakość obsługi i duży wybór win". "Jedna z najlepszych kart win w Poznaniu".
FIGARO

"Klasyczna", "wyszukana" włoska kuchnia. Styl "elegancki, ale miły", "w dobrym smaku
mało miejsca". Klienci to "zarówno studenci, jak i osoby znane w Poznaniu". "W miarę tanio, a obsługa jest bardzo sympatyczna".<br>DELICJA<br>&lt;gap&gt;<br>"Bardzo ekskluzywna" i "bardzo droga" restauracja utrzymywana "w stylu staromodnej elegancji": "jasnobrązowe wnętrze", "meble z jasnego drewna, białe, długie obrusy na stołach, świeczniki". "Piękny wystrój, piękna zastaw, ładna porcelana". "Idealna na obiady biznesowe", toteż klienci to "głównie biznesmeni", ale "pasuje też n spotkanie przy świecach". "Doskonałe krewetki, ostrygi, małże". "Warta polecenia" również ze względu na "jakość obsługi i duży wybór win". "Jedna z najlepszych kart win w Poznaniu".<br>FIGARO<br>&lt;gap&gt;<br>"Klasyczna", "wyszukana" włoska kuchnia. Styl "elegancki, ale miły", "w dobrym smaku
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego