Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 19.9
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
znacznie mniejszy
niż w poprzednich latach, gdy agencja ta korzystała ze wsparcia funduszu
PHARE.
- W tym roku otrzymaliśmy tylko 5 mln USD na promocję polskiego eksportu.
Dla porównania w 1994 r. dysponowaliśmy kwotą 10 mln USD. Trzy razy
mniejsze Węgry mają 25 mln USD, a Irlandia - kilkaset milionów dolarów -
mówi Igor Mitroczuk, dyrektor Departamentu Promocji Gospodarczej
Ministerstwa Gospodarki. Według naszych szacunków, państwo przeznacza na
swoją zagraniczną promocję ponad 700 mln zł. Większość pieniędzy pochłania
finansowanie infrastruktury i utrzymywanie administracji. Pozostałe nie
zawsze są wydawane sensownie. Kuleją również inne formy promocji, nawet
te, które nie wymagają dużych nakładów finansowych. Na przykład jeszcze
znacznie mniejszy<br>niż w poprzednich latach, gdy agencja ta korzystała ze wsparcia funduszu<br>PHARE.<br>- W tym roku otrzymaliśmy tylko 5 mln USD na promocję polskiego eksportu.<br>Dla porównania w 1994 r. dysponowaliśmy kwotą 10 mln USD. Trzy razy<br>mniejsze Węgry mają 25 mln USD, a Irlandia - kilkaset milionów dolarów -<br>mówi Igor Mitroczuk, dyrektor Departamentu Promocji Gospodarczej<br>Ministerstwa Gospodarki. Według naszych szacunków, państwo przeznacza na<br>swoją zagraniczną promocję ponad 700 mln zł. Większość pieniędzy pochłania<br>finansowanie infrastruktury i utrzymywanie administracji. Pozostałe nie<br>zawsze są wydawane sensownie. Kuleją również inne formy promocji, nawet<br>te, które nie wymagają dużych nakładów finansowych. Na przykład jeszcze
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego