Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 01.30 (5)
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 2000
dotychczasową nieporadność w sprzedaży naszych dokonań.

- Tak więc promocja Polski skierowana bardziej do ludzi młodych niż do elit?

- Elity intelektualne doskonale wiedzą, ile warta jest polska kultura. Ich nie musimy przekonywać. Do młodych Europejczyków czy Amerykanów możemy trafiać poprzez radosne projekty, takie jak Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, powieści Joanny Chmielewskiej, Internet czy gry multimedialne. Istotne jest też zebranie rozproszonych dziś informacji i stworzenie jednej, ogólnie dostępnej bazy danych o Polsce. Prace nad jej uruchomieniem trwają. Najważniejsze jest dziś przełamanie stereotypu, według którego Polska jest krajem peryferyjnym. Można to osiągnąć między innymi przez pokazanie światu, że żyją u nas tacy sami ludzie
dotychczasową nieporadność w sprzedaży naszych dokonań.&lt;/&gt;<br><br>&lt;who1&gt;- Tak więc promocja Polski skierowana bardziej do ludzi młodych niż do elit?&lt;/&gt;<br><br>&lt;who2&gt;- Elity intelektualne doskonale wiedzą, ile warta jest polska kultura. Ich nie musimy przekonywać. Do młodych Europejczyków czy Amerykanów możemy trafiać poprzez radosne projekty, takie jak Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy, powieści Joanny Chmielewskiej, Internet czy gry multimedialne. Istotne jest też zebranie rozproszonych dziś informacji i stworzenie jednej, ogólnie dostępnej bazy danych o Polsce. Prace nad jej uruchomieniem trwają. Najważniejsze jest dziś przełamanie stereotypu, według którego Polska jest krajem peryferyjnym. Można to osiągnąć między innymi przez pokazanie światu, że żyją u nas tacy sami ludzie
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego