Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
głównej idei reklamy, wykorzystywania różnych środków przekazu, różnej intensywności reklamy. Realizacja strategii - uważa się, że mogą być zróżnicowania na rynkach krajów europejskich w realizacji strategii markowej, jednak istnieje szansa stosowania jednolitej, głównej idei psychologicznego różnicowania produktów za pomocą marki.
Przykładem tworzenia jednolitej marki europejskiej może być marka kawy bezkofeinowej firmy Jacobs Suchard, sprzedawana w różnych krajach europejskich pod nazwą "Noc i Dzień", tłumaczona dosłownie w różnych językach, a więc we Francji jako "Nuit et Jour", w Anglii - "Night and Day", w Niemczech - Nacht und Tag". Oto przykład tego przedsięwzięcia.

Przykład: Ujednolicenie marki w skali europejskiej

W czerwcu 1988 r. konsumenci francuscy
głównej idei reklamy, wykorzystywania różnych środków przekazu, różnej intensywności reklamy. Realizacja strategii - uważa się, że mogą być zróżnicowania na rynkach krajów europejskich w realizacji strategii markowej, jednak istnieje szansa stosowania jednolitej, głównej idei psychologicznego różnicowania produktów za pomocą marki.<br>Przykładem tworzenia jednolitej marki europejskiej może być marka kawy bezkofeinowej firmy Jacobs Suchard, sprzedawana w różnych krajach europejskich pod nazwą "Noc i Dzień", tłumaczona dosłownie w różnych językach, a więc we Francji jako "Nuit et Jour", w Anglii - "Night and Day", w Niemczech - Nacht und Tag". Oto przykład tego przedsięwzięcia.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: Ujednolicenie marki w skali europejskiej&lt;/&gt;<br><br>W czerwcu 1988 r. konsumenci francuscy
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego