Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
koncentrowanie się na wybranych produktach. W takim samym kierunku działa wzrost nasilenia konkurencji na rynku. Taka sytuacja występuje na rynku Unii Europejskiej i, jak już mówiliśmy, wiele przedsiębiorstw tak właśnie działało, chcąc wzmocnić swą pozycję na rynku.
Jednak w tej dziedzinie są możliwe różne alternatywne rozwiązania - różne strategie. Oto one:
Jak widać, stopień zróżnicowania asortymentu jest uzależniony od pozycji przedsiębiorstwa i jego produktów na rynku i musi być powiązany z geograficznym zasięgiem działania tej firmy.
Przedsiębiorstwa, które obecnie mają silna pozycję na rynkach lokalnych i produkują lub sprzedają produkty o szerokim asortymencie, muszą dokonać analizy, czy w średnim okresie mogą taką
koncentrowanie się na wybranych produktach. W takim samym kierunku działa wzrost nasilenia konkurencji na rynku. Taka sytuacja występuje na rynku Unii Europejskiej i, jak już mówiliśmy, wiele przedsiębiorstw tak właśnie działało, chcąc wzmocnić swą pozycję na rynku.<br>Jednak w tej dziedzinie są możliwe różne alternatywne rozwiązania - różne strategie. Oto one:<br>Jak widać, stopień zróżnicowania asortymentu jest uzależniony od pozycji przedsiębiorstwa i jego produktów na rynku i musi być powiązany z geograficznym zasięgiem działania tej firmy.<br>Przedsiębiorstwa, które obecnie mają silna pozycję na rynkach lokalnych i produkują lub sprzedają produkty o szerokim asortymencie, muszą dokonać analizy, czy w średnim okresie mogą taką
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego