Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kulturalne
Rok: 2000
16 66 88
Brzeg Dolny 319 77 90
Bydgoszcz 375 31 38
Bytom 200 74 44
Chełm 565 82 94
Ciechanów 672 86 65
Częstochowa 61 54 32
Gdańsk 552 20 35-36
Gliwice 200 74 44
Gniezno (Gosat) 426 54 62
Gniezno 425 60 19
Gostyń 572 21 29
Jawor (0-76) 842 78 66
Kalisz 765 33 83
Katowice 200 74 44
Kielce 368 03 16
Kraków 267 23 99
Krotoszyn 725 73 31
Leszno 520 54 22
Lubin 842 78 66
Lublin 746 61 12
Łódź (0-42) 15 00 50
Łuków 798 38 83
Mielec 583 17
16 66 88 <br>Brzeg Dolny 319 77 90 <br>Bydgoszcz 375 31 38 <br>Bytom 200 74 44 <br>Chełm 565 82 94 <br>Ciechanów 672 86 65 <br>Częstochowa 61 54 32<br>Gdańsk 552 20 35-36<br>Gliwice 200 74 44<br>Gniezno (Gosat) 426 54 62<br>Gniezno 425 60 19<br>Gostyń 572 21 29<br>Jawor (0-76) 842 78 66<br>Kalisz 765 33 83<br>Katowice 200 74 44<br>Kielce 368 03 16<br>Kraków 267 23 99<br>Krotoszyn 725 73 31<br>Leszno 520 54 22<br>Lubin 842 78 66<br>Lublin 746 61 12<br>Łódź (0-42) 15 00 50<br>Łuków 798 38 83<br>Mielec 583 17
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego