Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Metropol
Nr: 02.15
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2001
buduje niepowtarzalny klimat.
Prowadzenie sesji wymaga od Mistrza dokładnej znajomości świata, o którym będzie opowiadał. Większość gier odnosi się do rzeczywistości lub historii.
Szczególnie popularne są czasy średniowiecza. Prowadzący raczej nie musi wykazywać się znajomością dat, bardziej przydatna jest wiedza na temat życia codziennego, procesów rządzących światem, obyczajowości czy architektury.
Kierowanie rozgrywką wymaga od Mistrza ciągłej kontroli poczynań graczy. To on jest odpowiedzialny za całą zabawę.
Do rozstrzygania wszystkich kwestii w grze służą kostki. Najbardziej rozpowszechnione, sześciościenne, prawie nie są używane. Bardziej popularne są dziesięcio-, ośmio- i czterościenne. Za pomocą kombinacji dwóch dziesięciościennych kości, można na przykład uzyskać procentową szansę powodzenia
buduje niepowtarzalny klimat.<br>Prowadzenie sesji wymaga od Mistrza dokładnej znajomości świata, o którym będzie opowiadał. Większość gier odnosi się do rzeczywistości lub historii.<br>Szczególnie popularne są czasy średniowiecza. Prowadzący raczej nie musi wykazywać się znajomością dat, bardziej przydatna jest wiedza na temat życia codziennego, procesów rządzących światem, obyczajowości czy architektury.<br>Kierowanie rozgrywką wymaga od Mistrza ciągłej kontroli poczynań graczy. To on jest odpowiedzialny za całą zabawę.<br>Do rozstrzygania wszystkich kwestii w grze służą kostki. Najbardziej rozpowszechnione, sześciościenne, prawie nie są używane. Bardziej popularne są dziesięcio-, ośmio- i czterościenne. Za pomocą kombinacji dwóch dziesięciościennych kości, można na przykład uzyskać procentową szansę powodzenia
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego