Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy kosmetyczne
Rok: 2004
twoja marka. Można przyjąć, że co trzecia konsumentka produktów zapachowych już zna i ceni produkty, które oferujesz. To wielki atut i ułatwienie. Wykorzystaj je dobrze, a Twoje zarobki wzrosną zawrotnie.

Dla kogo ten zapach?
Mając tak silną pozycję na rynku, łatwiej zdobywać jego nowe rejony. Wink adresujemy do młodszej grupy Klientek.

Tendencje
Nasz nowy zapach Wink odpowiada tendencjom na świecie. Znane marki perfumeryjne wprowadzają wody odwołujące się do podobnych pomysłów, min. kobiety "nieoficjalnej", tajemniczej czy ignorującej konwenanse i podążającej za sobą samą. Łączy je idea prywatnego, intymnego obszaru kobiecości, sekretu i tajemnicy. Wink nawiązuje do tego popularnego nurtu - Kobieta Wink oddycha
twoja marka. Można przyjąć, że co trzecia konsumentka produktów zapachowych już zna i ceni produkty, które oferujesz. To wielki atut i ułatwienie. Wykorzystaj je dobrze, a Twoje zarobki wzrosną zawrotnie.<br><br>&lt;tit&gt;Dla kogo ten zapach?&lt;/&gt;<br>Mając tak silną pozycję na rynku, łatwiej zdobywać jego nowe rejony. Wink adresujemy do młodszej grupy Klientek.<br><br>&lt;tit&gt;Tendencje&lt;/&gt;<br>Nasz nowy zapach Wink odpowiada tendencjom na świecie. Znane marki perfumeryjne wprowadzają wody odwołujące się do podobnych pomysłów, min. kobiety "nieoficjalnej", tajemniczej czy ignorującej konwenanse i podążającej za sobą samą. Łączy je idea prywatnego, intymnego obszaru kobiecości, sekretu i tajemnicy. Wink nawiązuje do tego popularnego nurtu - Kobieta Wink oddycha
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego