Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 11
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
jest inny. Dlaczego na tę płytę wybrałeś koncert, który zagraliście dla Trzeciego Programu Polskiego Radia?
Milo: Do tego koncertu dobrałem muzyków, którzy najlepiej mogli zrealizować moje pomysły. Taki projekt płyty miałem w głowie już od ponad roku. Udało mi się go zrealizować dzięki pomocy Polskiego Radia i Telekomunikacji Polskiej SA. Koncert to nie tylko kompozycje, to także coś jak mistyczna podróż przez czas, ciszę i przez dźwięki. Nie wiadomo dokładnie, kiedy utwory się przenikają.





cosmo widzi wszystko

Obiekt globalnego pożądania

Ciekawe, który z nich wygrałby konkurencję: liczba westchnień wielbicielek na sekundę.

Obiekt lokalnego pożądania
Tu przynajmniej masz szansę...
RADEK PAZURA
MATEUSZ
jest inny. Dlaczego na tę płytę wybrałeś koncert, który zagraliście dla Trzeciego Programu Polskiego Radia?<br>Milo: Do tego koncertu dobrałem muzyków, którzy najlepiej mogli zrealizować moje pomysły. Taki projekt płyty miałem w głowie już od ponad roku. Udało mi się go zrealizować dzięki pomocy Polskiego Radia i Telekomunikacji Polskiej SA. Koncert to nie tylko kompozycje, to także coś jak mistyczna podróż przez czas, ciszę i przez dźwięki. Nie wiadomo dokładnie, kiedy utwory się przenikają.&lt;/&gt;<br><br><br><br>&lt;page nr=26&gt;<br><br>&lt;div type="art"&gt;&lt;tit&gt;cosmo widzi wszystko&lt;/&gt;<br><br>&lt;tit&gt;Obiekt globalnego pożądania&lt;/&gt;<br><br>Ciekawe, który z nich wygrałby konkurencję: liczba westchnień wielbicielek na sekundę.<br><br>Obiekt lokalnego pożądania<br>Tu przynajmniej masz szansę...<br>RADEK PAZURA <br>MATEUSZ
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego