Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Polityka
Nr: 33
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 2000
właśnie klienta. - To nie może być coś, co można kupić - twierdzi Magdalena Białek, przedstawicielka Club Med. na Polskę. - Tylko w trakcie tej właśnie podróży zdarzą się rzeczy, których nie zapomnimy i nie przeżyjemy w innych okolicznościach. Na Zachodzie są wyspecjalizowane firmy konsultingowe (incentive houses), które zajmują się przygotowywaniem takich programów. Konsultanci poznają najpierw firmę, ludzi, starają się odkryć ich marzenia, a potem je realizują. U nas zaś nazbyt często jest tak, że przedsiębiorstwo wysyła zapytania ofertowe do kilku biur podróży, po czym sekretarka szefa lub ktoś z działu finansowego wybiera jedną, zwykle najtańszą. Twórcy programu zaś w ogóle nie dopuszcza się
właśnie klienta. - To nie może być coś, co można kupić - twierdzi Magdalena Białek, przedstawicielka Club Med. na Polskę. - Tylko w trakcie tej właśnie podróży zdarzą się rzeczy, których nie zapomnimy i nie przeżyjemy w innych okolicznościach. Na Zachodzie są wyspecjalizowane firmy konsultingowe (<foreign>incentive houses</>), które zajmują się przygotowywaniem takich programów. Konsultanci poznają najpierw firmę, ludzi, starają się odkryć ich marzenia, a potem je realizują. U nas zaś nazbyt często jest tak, że przedsiębiorstwo wysyła zapytania ofertowe do kilku biur podróży, po czym sekretarka szefa lub ktoś z działu finansowego wybiera jedną, zwykle najtańszą. Twórcy programu zaś w ogóle nie dopuszcza się
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego