Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy handlowe
Rok: 1999
08 35
Neutralia 09 36
Organics 10 37
Nivea 11 38
Ziaja 12 39
Wella 13 40
Palmolive 14 41
Pantene Pro V.15 42
pH 5.5 16 43
Pollena 17 44
Sanara 18 45
Schauma 19 46
Timotei 20 47
Ultra Doux 21 48
Clear 22 49
Gliss Kur 23 50
PolyKur 24 51
Ewa 25 520
Familijny 26 53
Optima 27 54
Inne 97 98

44. Które z szamponów/odżywek Pan(i) kupuje najczęściej?
(wpisz numer)
1 szampon 2 odżywka

45. Jaką pastę do zębów Pan(i) kupuje?
(zaznacz wszystkie, które kupujesz)
01 Aquafresh
02 Blend-a-med
08 35<br>Neutralia 09 36<br>Organics 10 37<br>Nivea 11 38<br>Ziaja 12 39 <br>Wella 13 40 <br>Palmolive 14 41<br>Pantene Pro V.15 42<br>pH 5.5 16 43<br>Pollena 17 44<br>Sanara 18 45<br>Schauma 19 46<br>Timotei 20 47<br>Ultra Doux 21 48<br>Clear 22 49<br>Gliss Kur 23 50<br>PolyKur 24 51<br>Ewa 25 520 <br>Familijny 26 53<br>Optima 27 54<br>Inne 97 98<br><br>44. Które z szamponów/odżywek Pan(i) kupuje najczęściej?<br>(wpisz numer) <br>1 szampon 2 odżywka<br><br>45. Jaką pastę do zębów Pan(i) kupuje?<br> (zaznacz wszystkie, które kupujesz) <br>01 Aquafresh <br>02 Blend-a-med
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego