Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
w zachowaniu się nabywców europejskich na rynku. Reakcją na taką sytuację są różnorodne działania firm handlowych w Europie Zachodniej. Sklepy stosują specjalne programy zniżek dla regularnych klientów, wydają im specjalne karty i proponują specjalne dodatkowe usługi, np. gratisowy przewóz zakupionych towarów lub opiekę nad dziećmi w sklepie.

Przykład: Tesco P.L.C. zdobywa lojalnych klientów

W lutym 1995 r. brytyjska sieć handlowa Tesco P.L.C. rozpoczęła dużą akcję kart dla lojalnych klientów, której koszt wyniósł ok. 12mln funtów.
W pierwszych kilku miesiącach działania programu "lojalnych klientów" ponad 5mln osób odebrało kartę umożliwiającą sumowanie punktów po każdym zakupie. Korzyść dla nabywców polegała
w zachowaniu się nabywców europejskich na rynku. Reakcją na taką sytuację są różnorodne działania firm handlowych w Europie Zachodniej. Sklepy stosują specjalne programy zniżek dla regularnych klientów, wydają im specjalne karty i proponują specjalne dodatkowe usługi, np. gratisowy przewóz zakupionych towarów lub opiekę nad dziećmi w sklepie.<br><br>&lt;tit&gt;Przykład: Tesco P.L.C. zdobywa lojalnych klientów&lt;/&gt;<br><br>W lutym 1995 r. brytyjska sieć handlowa Tesco P.L.C. rozpoczęła dużą akcję kart dla lojalnych klientów, której koszt wyniósł ok. 12mln funtów.<br>W pierwszych kilku miesiącach działania programu "lojalnych klientów" ponad 5mln osób odebrało kartę umożliwiającą sumowanie punktów po każdym zakupie. Korzyść dla nabywców polegała
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego