Typ tekstu: Druki ulotne
Tytuł: reklamy gstronomiczne
Rok: 2003
eleganckim stylu Polski kresowej". Na ścianach "fotosy przedwojennego Lwowa a całość utrzymana "w brązowo-ciemnozielonej tonacji". Klientela jest artystyczno-biznesowa, są też "oczywiście kresowiacy", a "na obiad czy kolację lubią wpaść osoby znane w Poznaniu". Miejsce jest "bardzo dobre na obiad z rodziną i spotkanie w interesach", ale często zatłoczone.

LE PALAIS DU JARDIN

"Elegancka restauracja" "dla koneserów". Urządzona "minimalistycznie, ale ciepło". Dania kuchni "nietradycyjnej". Warto się wybrać, "jeśli ktoś lubi kulinarne eksperymenty", chce spróbować "zaskakującego smaku kawioru z bakłażanem" albo "zupy z białych ryb oceanicznych" czy "świetnych małży". "Duża dbałość o food design - to, co dzieje się na talerzu", "dopieszczone
eleganckim stylu Polski kresowej". Na ścianach "fotosy przedwojennego Lwowa a całość utrzymana "w brązowo-ciemnozielonej tonacji". Klientela jest artystyczno-biznesowa, są też "oczywiście kresowiacy", a "na obiad czy kolację lubią wpaść osoby znane w Poznaniu". Miejsce jest "bardzo dobre na obiad z rodziną i spotkanie w interesach", ale często zatłoczone.<br>&lt;gap&gt;<br>LE PALAIS DU JARDIN <br>&lt;gap&gt;<br>"Elegancka restauracja" "dla koneserów". Urządzona "minimalistycznie, ale ciepło". Dania kuchni "nietradycyjnej". Warto się wybrać, "jeśli ktoś lubi kulinarne eksperymenty", chce spróbować "zaskakującego smaku kawioru z bakłażanem" albo "zupy z białych ryb oceanicznych" czy "świetnych małży". "Duża dbałość o food design - to, co dzieje się na talerzu", "dopieszczone
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego