Typ tekstu: Książka
Autor: Komor Michał
Tytuł: Euromarketing. Strategie marketingowe przedsiębiorstw na eurorynku
Rok: 2000
itd. Program ten oceniono pozytywnie, gdyż prawdopodobnie dzięki niemu firma Tesco wyparła z pierwszego miejsca czołowego detalistę na tym rynku - firmę Sainsbury. Według badań z marca 1995r. udział Tesco w rynku wynosił 20,4%, podczas gdy udział rynkowy Sainsbury - 19,3%.
Innym przykładem jest przedsięwzięcie sieci francuskich sklepów Casino, Galeries Lafayette i Bazar de l'Hotel de Ville. Akcję nazwano Points Ciel, czyli Podniebne Punkty. Podjęto współpracę z emitentem sklepowych kart płatniczych Cofinoga. Stali klienci tych sklepów otrzymywali kupony Air France, które można było wykorzystać przy zakupie biletów lotniczych. Efekty tego programu prezes agencji reklamowej Lintas Paris ocenił pozytywnie. Jego zdaniem łączne
itd. Program ten oceniono pozytywnie, gdyż prawdopodobnie dzięki niemu firma Tesco wyparła z pierwszego miejsca czołowego detalistę na tym rynku - firmę Sainsbury. Według badań z marca 1995r. udział Tesco w rynku wynosił 20,4%, podczas gdy udział rynkowy Sainsbury - 19,3%.<br>Innym przykładem jest przedsięwzięcie sieci francuskich sklepów Casino, Galeries Lafayette i Bazar de l'Hotel de Ville. Akcję nazwano Points Ciel, czyli Podniebne Punkty. Podjęto współpracę z emitentem sklepowych kart płatniczych Cofinoga. Stali klienci tych sklepów otrzymywali kupony Air France, które można było wykorzystać przy zakupie biletów lotniczych. Efekty tego programu prezes agencji reklamowej Lintas Paris ocenił pozytywnie. Jego zdaniem łączne
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego