Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Przekrój
Nr: 2930
Miejsce wydania: Kraków
Rok: 2001
zajęta jest balonikiem) zatknięta zostaje chorągiewka. Z przyczyn technicznych rytmiczne klaskanie na trybunce ustaje. Na szczęście jest jeszcze żeńska drużyna zajmująca się dopingiem z urzędu - oczywiście w barwach wszystkich sponsorów. Ta klaszcze (i piszczy) za wszystkich obecnych.
Rozstrzygające zbicie. Ze Staszka pot leje się strumieniami. Podbiegają organizatorzy - czas zmienić koszulkę. Logo się zabrudziło.

Polska szkoła marketingu
Nie jest tak, że tylko obce wzorce promocji królują na rodzimej plaży. Polski rybak też potrafi. W Niechorzu własną szkołę marketingu prezentuje codziennie właściciel kutra NIE - 10 (z wyskrobanym na burcie napisem "Tytanic"). Około południa - co nie jest dla rybaków porą normalną - żółta łódź sprawiająca
zajęta jest balonikiem) zatknięta zostaje chorągiewka. Z przyczyn technicznych rytmiczne klaskanie na &lt;orig&gt;trybunce&lt;/&gt; ustaje. Na szczęście jest jeszcze żeńska drużyna zajmująca się dopingiem z urzędu - oczywiście w barwach wszystkich sponsorów. Ta klaszcze (i piszczy) za wszystkich obecnych.<br>Rozstrzygające zbicie. Ze Staszka pot leje się strumieniami. Podbiegają organizatorzy - czas zmienić koszulkę. Logo się zabrudziło.<br><br>&lt;tit1&gt;Polska szkoła marketingu&lt;/&gt;<br>Nie jest tak, że tylko obce wzorce promocji królują na rodzimej plaży. Polski rybak też potrafi. W Niechorzu własną szkołę marketingu prezentuje codziennie właściciel kutra NIE - 10 (z wyskrobanym na burcie napisem &lt;name type="tit"&gt;"Tytanic"&lt;/&gt;). Około południa - co nie jest dla rybaków porą normalną - żółta łódź sprawiająca
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego