Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Cosmopolitan
Nr: 7
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1999
tematy obsesyjnej miłości, absurdów rzeczywistości, niemożności w porozumiewaniu się ludzi między sobą. W "Ajlawju" mówi się dużo i dosadnie o seksie. Ta otwartość, w połączeniu z "bogatymi" scenami erotycznymi może, zdaniem producentów filmu, sprawić, że porównania z "Ostatnim tangiem w Paryżu" będą nieuniknione... Ale czy to źle?


Gloria
reż. Sydney Lumet

"Gloria" jest trzydziestym filmem Sharon Stone! Tytułowa bohaterka została rzucona przez mężczyznę, którego kochała. Jest bezdomna i bezwiednie wkracza w środek rozgrywek gangsterskich. Również mimo woli staje się opiekunką upartego sześciolatka (Jean-Luke Figueroa), którego rodzina została zlikwidowana przez kryminalistów. Ta dziwna znajomość, która początkowo będzie źródłem udręki dla obojga
tematy obsesyjnej miłości, absurdów rzeczywistości, niemożności w porozumiewaniu się ludzi między sobą. W "Ajlawju" mówi się dużo i dosadnie o seksie. Ta otwartość, w połączeniu z "bogatymi" scenami erotycznymi może, zdaniem producentów filmu, sprawić, że porównania z "Ostatnim tangiem w Paryżu" będą nieuniknione... Ale czy to źle?<br><br><br>Gloria <br>reż. Sydney Lumet<br><br>"Gloria" jest trzydziestym filmem Sharon Stone! Tytułowa bohaterka została rzucona przez mężczyznę, którego kochała. Jest bezdomna i bezwiednie wkracza w środek rozgrywek gangsterskich. Również mimo woli staje się opiekunką upartego sześciolatka (Jean-Luke Figueroa), którego rodzina została zlikwidowana przez kryminalistów. Ta dziwna znajomość, która początkowo będzie źródłem udręki dla obojga
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego