Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
MAN-a są jednobiegowe albo ze zwolnicami, a ich przednie osie mają nośność 4,2 i 7,5 tony. Do modelu trzyosiowego można zamówić tylną oś ze skrętnymi kołami, co znacznie zwiększa zwrotność auta. Standardowo montuje się zawieszenie na resorach parabolicznych, ale z tyłu można też otrzymać miechy powietrzne. W MAN-ie M2000 nawet rama nie jest typowa - podłużnice wykonywane są z ceowników o dwóch grubościach ścianek. Klient może wybrać także jeden spośród czterdziestu siedmiu rozstawów osi (od 3,2 do 6,3 m) oraz długość zwisu tylnego (do 3,35 m).
Na przygotowanie M2000 firma z Monachium wydała 65 mln
MAN-a są jednobiegowe albo ze zwolnicami, a ich przednie osie mają nośność 4,2 i 7,5 tony. Do modelu trzyosiowego można zamówić tylną oś ze skrętnymi kołami, co znacznie zwiększa zwrotność auta. Standardowo montuje się zawieszenie na resorach parabolicznych, ale z tyłu można też otrzymać miechy powietrzne. W MAN-ie M2000 nawet rama nie jest typowa - podłużnice wykonywane są z ceowników o dwóch grubościach ścianek. Klient może wybrać także jeden spośród czterdziestu siedmiu rozstawów osi (od 3,2 do 6,3 m) oraz długość zwisu tylnego (do 3,35 m).<br>Na przygotowanie M2000 firma z Monachium wydała 65 mln
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego