Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Motomagazyn
Nr: 5
Miejsce wydania: Warszawa
Rok: 1996
miejsca kierowcy i zredukować opór czołowy, zastosowano mniejsze chłodnice i wyprofilowano maski. Mieszczą się pod nimi elektronicznie sterowane silniki: rzędowe szóstki (E7) i widlaste ósemki (E9). Te ostatnie znane są nawet w Polsce, montuje się je bowiem w ciągnikach Renault Magnum (francuski koncern od października 1990 roku jest wyłącznym właścicielem Macka).
Amerykańskie silniki znane są z trwałości. Osiągają przebiegi do 2 mln km, a firma udziela na nie gwarancji na 460 tysięcy km. Inżynierowie Macka zadbali o to, aby silnik osiągał możliwie duży moment obrotowy, nawet kosztem zmniejszenia mocy maksymalnej. Dzięki temu uzyskano motory niezawodne, oszczędne i bardzo elastyczne. Oferowane są
miejsca kierowcy i zredukować opór czołowy, zastosowano mniejsze chłodnice i wyprofilowano maski. Mieszczą się pod nimi elektronicznie sterowane silniki: rzędowe szóstki (E7) i widlaste ósemki (E9). Te ostatnie znane są nawet w Polsce, montuje się je bowiem w ciągnikach Renault Magnum (francuski koncern od października 1990 roku jest wyłącznym właścicielem Macka). <br>Amerykańskie silniki znane są z trwałości. Osiągają przebiegi do 2 mln km, a firma udziela na nie gwarancji na 460 tysięcy km. Inżynierowie Macka zadbali o to, aby silnik osiągał możliwie duży moment obrotowy, nawet kosztem zmniejszenia mocy maksymalnej. Dzięki temu uzyskano motory niezawodne, oszczędne i bardzo elastyczne. Oferowane są
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego