Typ tekstu: Prasa
Tytuł: Wprost
Nr: 11.07
Miejsce wydania: Poznań
Rok: 1999
specjaliści. - W naszym kraju powszechnie znane i uznane są tylko te marki zachodnie, które udostępniały Pewex i sieć sklepów Jubiler. Natomiast wiele marek z tzw. top listy, które zdobywały klientów na Zachodzie od dziesiątek, a nawet setek lat, u nas znali wyłącznie koneserzy. Samych szwajcarskich firm zegarmistrzowskich jest kilkaset - mówi Magdalena Piekarska, szefowa branżowego magazynu "Top Class". Według niej, prawdziwy szturm zachodnich kreatorów na rynek biżuterii, zegarków i ekskluzywnych akcesoriów jest przed nami.

- Polacy nie podchodzą tak fanatycznie do zegarków jak Amerykanie czy Włosi, dla których standardem jest posiadanie nawet dziesięciu markowych czasomierzy. Dlatego nie ma u nas sklepów z zegarkami
specjaliści. - W naszym kraju powszechnie znane i uznane są tylko te marki zachodnie, które udostępniały Pewex i sieć sklepów Jubiler. Natomiast wiele marek z tzw. top listy, które zdobywały klientów na Zachodzie od dziesiątek, a nawet setek lat, u nas znali wyłącznie koneserzy. Samych szwajcarskich firm zegarmistrzowskich jest kilkaset - mówi Magdalena Piekarska, szefowa branżowego magazynu "Top Class". Według niej, prawdziwy szturm zachodnich kreatorów na rynek biżuterii, zegarków i ekskluzywnych akcesoriów jest przed nami.<br><br>- Polacy nie podchodzą tak fanatycznie do zegarków jak Amerykanie czy Włosi, dla których standardem jest posiadanie nawet dziesięciu markowych czasomierzy. Dlatego nie ma u nas sklepów z zegarkami
zgłoś uwagę
Przeglądaj słowniki
Przeglądaj Słownik języka polskiego
Przeglądaj Wielki słownik ortograficzny
Przeglądaj Słownik języka polskiego pod red. W. Doroszewskiego